Välkommen hem

| 23:09
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Frågor på det?

Kommentarer
Postat av: sexymomo97 (not Cleo)

Hej,
Jag är en innekatt som är 35% socker och 23% fett, vilket kanske gör mig till ett ohälsosammare alternativ till gräddglass, men långt sexigare än självaste Gunther & The Sunshine Girls!

Jag söker ett hem som är lika vackert som jag är ödmjuk och otrolig. En fristad där jag kan ligga och steka på fönsterbrädan om dagarna och ta selfies med mina nya tum-protester som du köpt åt mig.

Mitt största nöje här i livet är barn. Jag tycker i synnerhet om att bita dem i hälsenan och demonstrera hur varmt och skönt jag har det när de när de små liven vadar till skolan om vintern. Därför är det viktigt för mig att du har stora fönster ut mot gatan som immar bra, då jag är beroende av emoticons och ockulta besvärjelser för att uttrycka min bottenlösa kärlek till omvärlden.

Jag vet att jag har en underbar personlighet och att du förmodligen redan fattat pennan för att diktera ett svar. Men, som en extra strössel på toppen av kakan så medföljer just nu mobilt bredband och obegränsad surf, då jag bl.a. har en inbyggd Iphone som jag åt upp för att streama min vackra insida

/Katten sexymomo97

2015-02-02 - 15:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: