Fan vad tråkig jag är

| 19:02

1. Vad heter du? Johanna
2. Hur gammal är du? 23
3. Vart bor du? Växjö
4. Hårfärg? Rödhårig med ljusa slingor
5. Ögonfärg? Blå/gröna
6. Hur lång är du? 171cm
7. Kär? Nepp
8. Singel eller upptagen? Singel and ready to mingle
9. Hur många har du kysst? Oj.. ja, håller väl inte räkningen direkt
10. Vad väljer du, godis eller chips? Godis
11. Nämn tre saker på din att-göra-lista? Bli problemfri, gå ner i vikt, hitta det perfekta jobbet
12. Cola eller fanta? Cola
13. Vad skulle du ha gjort utan mobil? Letat upp den
14. Dumpat någon? Ja
15. Blivit dumpad? Ja
16. Vad för killar/tjejer föredrar du mest? Snälla, roliga, omtänksamma och snygga såklart
17. Vad har du för mobil? iPhone 6
18. Om du vann en miljon, vad skulle du göra? Skulle väl försöka spara undan så mycket som möjligt sen vet jag faktiskt inte
19. Favoritland? Bulgarien tror jag
20. Favoritfärg? Svart och vit
21. Film? Kan inte nämna bara en
22. Bok? Den bästa jag läst är nog faktiskt "The fault in our stars"
23. Serie? Teen Wolf, Grey's anatomy, The Vampire Diaries ligger nog på toppen 
24. Vad gillar du mest med dig själv? Att jag är så sjukt omtänksam och alltid agerar stödpåle åt mina vänner
25. Vad gillar du minst med dig själv? Kan inte komma på bara en sak...
26. Nämn två personer du aldrig skulle klara dig utan: Kan inte nämna bara två
27. En person du älskar: Min bästa vän Hannah!
28. En person du hatar: Tänker inte nämna namn
29. Ut och festa eller myskväll? Beror på humör lite tror jag
30. Saknar du någon just nu? Ja
31. Vad är det bästa som hänt dig? Hänt ganska många bra saker så jag kan inte välja
32. Beroende av något? Nässpray
33. Ditt livs största misstag? Inte det folk tror iaf
34. Om du fick välja en enda person att umgås med resten av ditt liv, vem skulle det vara? Jag skulle nog vilja säga Hannah men skulle vi spendera resten av tiden tillsamman så skulle vi nog tröttna på varann HAHAH
35. Har du några tatueringar? Ja, två
36. Piercingar? Ja, en
37. Vem är du mest lik? Utseendemässigt är det nog mamma
38. Har du någon förebild? Har många förebilder, men försöker vara mig själv så mycket jag kan
39. Vad ska du göra idag? Har nog inte så mycket mer o göra just nu
40. Vad är det värsta du vet? Spindlar förmodligen
41. Vad är det bästa du vet? Umgås med min familj och mina vänner
42. Vad åt du senast? Kyckling och wokgrönsaker
43. Vad vill du ha just nu? Är förbannat sugen på godis, men nej!
44. Vad köpte du senast? Lite mat och toalettpapper
45. Vilka är dina favorit skådespelare? Har faktiskt ingen aning
46. Om du fick en dotter nu, vad skulle hon heta? Det första namnet som dyker upp i huvudet är Cassandra
47. Tränar du? Har precis kommit igång men tanken är väl att fortsätta också
48. När går du och lägger dig? Försöker va i säng innan 00, men det händer väldigt sällan...
49. Vad är klockan nu? 19:00
50. Är du nöjd med ditt liv? Nej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: