Den eviga kampen

| 14:51
Skulle försöka ge mig på att gå till affären med en bruten tå och det gick väl sådär bra förutom att jag haltade hela vägen dit och hem och såg väl mer eller mindre invalid ut. Vilket jag iofs är, men ja. 
På vägen hem sen gick det en gammal gubbe framför mig med stavar och låt mig säga er att han gick fan inte fort och jag tänkte "jag går ju om honom utan problem" men det tog en bra stund innan jag kom runt honom. 
Så det var kampen mellan mig och gammelfar, men jag vann till slut - MOHAHA. 

 

Kommentarer
Postat av: Cleo the RAWR kitten warrior

D: Du får skaffa en pulka och någon som är villig att dra dig :3

2015-02-02 - 19:06
Postat av: Tomman

Kämpa! ^^

2015-02-02 - 19:49
http://molnenbrinner.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: