Vad är det med mina drömmar...

| 22:04
Jag måste berätta om min dröm jag hade inatt, jag kan verkligen inte släppa den och det är inte första  gången det händer men detta var nog första gången på så länge jag kan minnas som jag drömde om min bästa vän, som dessutom for illa i min dröm. 

Jag kan inte exakt minnas vart den började, den börjar nog försvinna mer o mer från mitt minne men samtidigt vill jag prata om den för jag gör aldrig det med någon och det känns skönt att få ut det nånstans. 
Det jag minns är att jag var hemma hos min kompis Hannah och hennes pojkvän (inte ens den hon har idag) och dom bråkade som fan och vad jag förstod det som så gjorde dom slut och Hannah skulle då därifrån men blev allvarligt sjuk helt från ingenstans och då skulle jag ringa 112 men det gick verkligen inte. Jag fick inte ens fram telefonen och jag  fick panik. När jag väl fått upp den och skulle försöka slå numret så kunde jag inte det heller, blev bara 998 och 667, och ja dom numrena kommer jag mycket väl ihåg, vet inte vad det betyder. 
Vi kom i alla fall därifrån sen och åkte hem till någon släkting eller kompis till Hannah där hon kunde vila upp sig och ta det lugnt, men hela huset kändes infekterat och då menar jag inte fysiskt utan det kändes så konstigt där, jag fick en obehaglig känsla av att vara där så jag började få lite panik och sprang runt i huset som en stucken gris vilket såklart stressade upp Hannah och resulterade i att hon fick en hjärtattack och då var vi där igen. Jag skulle försöka fiffla upp telefonen och slå 112 och lyckades åter igen inte. Samma nummer som sist dök upp men den här gången slog jag inte det på telefonen utan på några tärningar eller nåt? Jag tryckte överallt men det blev bara samma hela tiden. 
Sen helt plötsligt blev allt bra igen, Hannah tillfrisknade och allt kändes okej. Men sen var det jag som fick alla konstiga anfall, tror till och med att jag blev knivhuggen för jag blödde, men det gjorde inte ont nånstans. Sen vaknade jag, antar att jag dog för om man ska gå efter vad dom säger i filmen Inception så vaknar man ur en dröm när man dör, är förmodligen inte alltid så men om man blir skadad eller liknande så tror jag man vaknar vid det tillfälle man dör. Sen vågade jag inte somna om igen för det var riktigt jobbigt, är till och med jobbigt att skriva om detta nu för jag vet inte vad jag skulle ta mig till om något hände Hannah... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: