TMI tag

| 14:57
Gör den här listan bara för jag är så fruktansvärt uttråkad och jag tycker det är måttligt underhållande. What's ur excuse?
(TMI = Too much information)
 

1. Vad har du på dig? Svarta leggings och superman-tisha
2. Någonsin varit kär? Ja, jo det har jag väl
3. Någonsin haft ett jobbigt break up? Ohja
4. Hur lång är du? Sist jag blev mätt så var jag 171 (yay)
5. Hur mycket väger du? Sorrysorry, känsligt ämne
6. Några tatueringar? Japp, två stycken
7. Några piercingar? Ja, en i tungan och öronen om det räknas 
8. OTP? Hm... det första jag kommer o tänka på är Emma Stone och Andrew Garfield (OTP=One true pairing)
9. Favoritprogram? Kollar på det mesta så jag kan inte välja bara ett... 
10. Favoritband? Också väldigt blandat så jag kan inte bara välja ett här heller
11. Någonting du saknar? Kärlek
12. Favoritlåt? Ingen specifik sådär heller 
13. Hur gammal är du? 19! Nej önsketänkande, jag är 23 (det är gammalt för mig, ja)
14. Stjärntecken? Tvilling
15. Någonting du letar efter hos en partner? Bra humor, lite barnslig, omtänksam, lojal och kärleksfull
16. Favoritmotto? "Karma is a bitch" jag är stenhårt troende på karma
17. Favoritskådespelerska: VET EJ
18. Favoritfärg? Svart, grå, blå, lila, röd
19. Hög eller låg musik? Så hög att mina trumhinnor vibrerar av rädsla
20. Vart går du om du är ledsen? Affären... och letar efter något att tröstäta på
21. Hur lång tid tar det för dig att duscha? Beror på, ibland går det på 10 min, ibland kan det gå på 30 min
22. Hur lång tid tar det för dig att göra dig iordning på morgonen? Beror också på, sminkar jag mig tar det väl 20 min, om jag bara tvättar nyllet så tar det väl bara 10 min kanske
23. Någonsin varit med i ett slagsmål? Ja en  gång, men vet inte om man kan kalla det slagsmål
24. Turn on? Mörkt hår, snaggat, mörka ögon, synliga kindben, vältränad fast smal kropp, fint leende, dansare 
25. Turn off? Gingers, egoism, elakhet, lögnare... ja typ så
26. Anledningen till att du började blogga? Ville kunna skriva av mig nånstans
27. Rädslor? Spindlar, trånga utrymmen, ibland närhet, ofrivillig ensamhet, våldsamma människor, förlora familj/vänner, att min mobiltelefon ska gå sönder (ja, det är en rädsla) 
28. Senaste saken som fick dig att gråta? Minns inte vad det va men jag bara började gråta från ingenstans och så blev jag glad av det och grät ännu mer, jag hade inte gråtit på väldigt länge och det var en lättnad att äntligen få göra det 
29. Senaste gången du sa att du älskade någon? Sa nog det igår till min bästa vän
30. Meningen bakom ditt blogg-namn? Jag är helt jävla galen helt enkelt, out of controll ibland
31. Senaste boken du läste? Cirkeln
32. Boken som du förtillfället läser? Läser ingen för tillfället 
33. Senaste programmet du såg? Kollar inte på tv, men jag tittade på en serie nyss "Limitless"
34. Senaste personen du pratade med? Mamma
35. Förhållandet mellan dig och den senaste personen du smsade med? Det var min pappa :)
36. Favoritmat? Indisk fläskfilégryta, orkar inte rabbla upp vad det innehåller men gott som fan 
37. Plats du vill besöka? London, New york, LA, Venedig, Paris, Amsterdam
38. Senaste platsen du besökte? Ica hahaha
39. Är du kär? Nej
40. Senaste gången du blev förolämpad? Om mina egna förolämpningar räknas så  var det nog ganska nyss 
41. Favoritsmak på godis? Lakrits just nu, är helt galen i djungelvrål
42. Vilka instrument spelar du? LUFTGITARR
43. Favoritsmycke? Min klocka tror jag
44. Senaste sporten du spelade? Hahaha var så längesen så jag kommer inte ens ihåg vad det va
45. Senaste låten du lyssnade på? Lyssnar på en just nu "Just A Gent - Waveless"
46. Favorit raggningsreplik? Har ingen... men den senaste jag använde va "du kan få komma hit o smaka på min våffla" så jävla dålig.. -.-
47. Har du använt den någon gång? En gång, och jag var full då med.... det får va min ursäkt
48. Senaste gången du var med någon? Måndags tror jag, utbildningsgruppen
49. Vem borde svara på de här frågorna nu? Dom som känner för det! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: